Overvejer du at blive medlem af Liftrs Gym?

Har jeg mulighed for at prøve LIFTRS GYM, inden jeg køber et medlemskab?

Svar: Ja, vi tilbyder 2 gratis prøve træninger, tilmeld dig her

Hvordan kan jeg betale for mit medlemskab?

Svar: Der betales ved DIBS aftale, hvor der løbende bliver trukket d. 1. i måneden. Tilmeld dig her

Hvilke hold kan jeg deltage på som medlem?

Svar: Som medlem, i LIFTRS GYM, har du mulighed for at træne på samtlige hold, og benytte dig af Open Gym. Tilmeld hold her

Hvor gammel skal jeg være for at træne i LIFTRS GYM?

Svar: Det er muligt at træne på hold og i Open Gym, fra man er 14 år. Er man imellem 7 og 13 år kan man få et børne-medlemskab.

Kan jeg tage mine børn med til træning?

Svar: Ja, du er velkommen til at tage dine børn med. Vi har et sofaområde på 1.sal til rådighed, hvor børn må opholde sig, under forældrenes ansvar.

Jeg er ikke i særlig god form. Kan jeg deltage alligevel?

Svar: Alle, uanset form, kan deltage på vores hold. Øvelserne kan og vil blive tilpasset. Med andre ord træner du ‘mod’ dig selv og sammen med dine nye venner hos LIFTRS GYM. Hvis du er i tvivl om LIFTRS GYM passer til dit niveau, er du altid velkommen til at kontakte os på enten 50 54 38 77 eller kontakt@liftrsgym.dk.

Hvor mange kan der være på et hold?

Svar: På alle hold kan der være op til 14 deltager per hold, med undtagelse af Team WOD og Crossfit Endurance hvor der kan være op til 20 deltagere.

Er du allerede medlem?

Hvordan skifter jeg fra et medlemskab til et andet?

Svar: For at skifte fra eksempelvis ’10 turs kort ’ til ‘standard medlemsskab’, skal du blot fange os i receptionen. Så retter vi dit medlemskab. Husk legimitation, dit medlemsskort og dit betalingskort, da DIBS aftalen skal oprettes samtidig. Der er ingen omkostninger forbundet ved at skifte fra et medlemskab til et andet.

Hvordan kan jeg tilmelde mig hold?

Svar: Du kan tilog afmelde dig hold ved at logge ind her eller via vores smartphone-applikation Sport-Solution (iPhone og Android).

Kan jeg til - eller afmelde hold via telefon?

Svar: Det er ikke muligt at tileller afmelde hold over telefonen. Dette skal gøres her eller via vores smartphone-applikation SportSolution (iPhone og Android).

Hvornår skal jeg fremmøde til hold?

Svar: Du skal fremmøde via computeren ved receptionen senest 5 minutter før holdet starter, men kom i god tid, så alle kan nå at tjekke ind og komme i gang med dagens træning til tiden!

Kan jeg komme på venteliste, hvis et hold er fyldt?

Svar: Ja

Får jeg en bøde, hvis jeg ikke fremmøder til hold?

Svar: Du skal altid afmelde dit hold, hvis du bliver forhindret. Dette skal gøres senest 1 time før holdet begynder. Hvis du glemmer det, vil der blive trukket 20 kr. Ved vores 10 turs kort og engangstræning betaler du ikke yderligere end henholdsvis det klip, du bliver trukket for eller prisen for den træningssession, du allerede har betalt.

Min regning lyder på 20 kr. mere end den plejer – hvorfor?

Svar: Hvis din regning lyder på 20 kr. mere, end den plejer, kan det være fordi, du har fået en bøde for manglende fremmøde til hold. Kontakt LIFTRS GYM for en uddybning af din regning.

Hvorfor skal jeg melde afbud?

Svar: Det er god stil at melde afbud til et hold, som du ikke planlægger at komme til. Således kan et andet medlem komme på holdet i stedet for dig. Desuden planlægger vores instruktører træningen ud fra antal tilmeldte for at kunne give dig og de andre på holdet den mest optimale træning.

Hvor lang tid frem kan jeg booke mig ind på et hold for at være sikker på at komme på holdet?

Svar: Det er muligt for dig, at tilmelde dig 4 uger frem i tiden.

Hvordan fremmøder jeg mig til et hold?

Svar: Når du møder frem til din holdtræning, skal du registrere dig ved at køre dit medlemskort igennem kortlæseren ved receptionen. Husk at gøre det senest 5 min. før holdet starter. Du kan fremmøde dig i op til 2 timer inden et hold starter.

Skal jeg fremmøde mig, når jeg vil træne i Open Gym?

Svar: Ja, du skal også køre dit medlemskort igennem kortlæseren ved
receptionen, hvis du blot vil benytte Open Gym området.

Opsigelse / bero

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

Svar: For at opsige dit medlemskab skal du blot sende en email til kontakt@liftrsgym.dk. I mailen skal du oplyse: dit fulde navn og medlemsnummer. Opsigelsen er gældende fra modtagelsesdatoen, og dit medlemskab vil udløbe med udgangen af den næstkommende måned. Se desuden vores “Medlemsbetingelser“. 10 turs kort medlemskabet er gyldig i 6 måneder fra udstedelsesdato og kan ikke refunderes.

Kan jeg sætte mit medlemskab i bero?
Svar: Ja du kan for 79,- sætte dit medlemskab i bero, dog max 6 måneder. Er du i tvivl omkring bero-periode, så hiv fat i os i receptionen, og vi kan tage en snak om din bero-periode.

SPØRGSMÅL/ÆNDRINGER I DINE KONTAKTDATA

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, eller har du ændringer, som vedrører dit medlemskab, kan du altid kontakte os på telefon 50 54 38 77 eller kontakt@liftrsgym.dk.

På din profil under “Mit LIFTRS GYM” kan du selv ændre dit mobilnummer og e-mail adresse. Navn og adresse kan du ændre ved at sende en e-mail til kontakt@liftrsgym.dk.